Otázky a odpovědi ke službě Griffin Medical Alarm
Otázka: Co je to MEDICAL ALARM?
Odpověď: MEDICAL ALARM je služba tísňové péče, která Vás v případě poplachu, okamžitě spojí s centrálou, kde jsou naši školení operátoři připraveni Vám pomoci kdykoliv během celého dne, každý den v týdnu.
Otázka: Jak mi může MEDICAL ALARM pomoci?
Odpověď: V případě, že budete mít zdravotní potíže nebo budete potřebovat pomoc, stisknete nouzové tlačítko, které Vás spojí přímo s dispečinkem, kde Vám kvalifikovaní operátoři pomohou vyřešit Vaši naléhavou situaci. Otázka: Co když potřebuji pomoct, ale nebudu moci mluvit? Odpověď: V případě, že nebudete moci pracovníkům centrály odpovědět, předpokládají, že Vaše situace je velice vážná a okamžitě podniknou patřičné kroky
Otázka: K jakým osobním informacím má MEDICAL ALARM přístup?
Odpověď: Informace, které o Vás máme jsou chráněné proti jakémukoli zneužití. Jsou zdravotního charakteru např. Vaše zdravotní historie, dále, jaké léky užíváte, jestli trpíte nějakými alergiemi, ale i nejrychlejší přístup do Vašeho domova pro případ poplachu. Dále seznam osob, které si budete přát kontaktovat.
Otázka: Přispívají pojišťovny na službu MEDICAL ALARM?
Odpověď: Měsíční poplatek lze hradit z příspěvku na péči. Dávku poskytují od 1.ledna 2007, Obecní úřady s rozšířenou působností, které jsou příslušné k rozhodnutí o příspěvku.
Otázka: Budu muset podepsat dlouhodobou smlouvu?
Odpověď: Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s výpověďní lhůtou dvou měsíců nebo po dohodě.
Otázka: Jak probíhá pořízení MEDICAL ALARMU?
Odpověď: Po tel. domluvě k Vám přijede naše pracovnice, která od Vás zjistí všechny potřebné informace pro registraci. Po registraci náš technik ohledá Váš domov a nainstaluje zařízení. Samotná instalace trvá jen několik hodin .
Otázka: Funguje MEDICAL ALARM zařízení i pokud budu mimo domov?
Odpověď: Ano. Vaše nouzové tlačítko má dosah až 100 metrů od ústředny. To znamená,že můžete jít vybrat poštovní schránku nebo pracovat na zahradě a stále budete zajištěni. (*dosah se může lišit)
Otázka: Co dělat pokud během roku pobývám i mimo svůj domov?
Odpověď: Pokud Vám to tak bude vyhovovat, můžete si nechat MEDICAL ALARM nainstalovat v obou místech, za zvláštní cenu.
Otázka: Co se stane pokud zmáčknu nouzové tlačítko omylem?
Odpověď: Pokud zmáčknete nouzové tlačítko omylem a tím se spojíte s dispečinkem není se čeho obávat. Pouze vysvětlíte operátorům,co se stalo. Kvůli nechtěnému spojení s centrálou pro Vás nevyplývají žádné další následky či platby.
Otázka: Mohu si zařízení v létě přestěhovat k sobě na chalupu?
Odpověď: Pokud máte na chatě nebo chalupě pevnou telefonní linku není to problém, v případě že ji nemáte musite použít mobilní spojení pomocí GPS telefonu GDP 04 a oznámit dispečinku, že máte zařízení přestěhováno na jiné adrese aby případná pomoc dorazila na správné místo určení
Otázka: Co se stane když budu potřebovat pomoc a nemohu otevřít dveře?
Odpověď: za malý jednorázový poplatek si necháte u svých venkovních dveří nainstalovat Tresor Master o velikosti 8 x 12 x 3 cm ve kterém jsou umístněny Vaše náhradní klíče . Tresor je opatřený 4 místným kódem, který je zapečetěn v obálce na dispečinku a zná jej pouze majitel. V případě vyslání pomoci na dotyčnou adresu rozpečetí operátor obálku a kód sdělí osádce konající pomoc ( RZP, policie, hasiči ), po ukončení zásahu si majitel zadá nový kód vloží do obálky , zapečetí a odevzdá na dispečinku, kde bude uložen do dalšího zásahu