Otázky a odpovědi ke službě Griffin Medical Alarm  

 

Otázka: Co je to MEDICAL ALARM?   

Odpověď: MEDICAL ALARM je služba tísňové péče, která Vás v případě poplachu, okamžitě spojí s centrálou, kde jsou naši školení operátoři připraveni Vám pomoci kdykoliv během celého dne, každý den v týdnu.

Otázka: Jak mi může MEDICAL ALARM pomoci?

Odpověď: V případě, že budete mít zdravotní potíže nebo budete potřebovat pomoc, stisknete nouzové tlačítko, které Vás spojí přímo s dispečinkem, kde Vám kvalifikovaní operátoři pomohou vyřešit Vaši naléhavou situaci. Otázka: Co když potřebuji pomoct, ale nebudu moci mluvit? Odpověď: V případě, že nebudete moci pracovníkům centrály odpovědět, předpokládají, že Vaše situace je velice vážná a okamžitě  podniknou patřičné kroky                        

Otázka: K jakým osobním informacím má MEDICAL ALARM přístup?

Odpověď: Informace, které o Vás máme jsou chráněné proti jakémukoli zneužití. Jsou zdravotního charakteru např. Vaše zdravotní historie, dále, jaké léky užíváte, jestli trpíte nějakými alergiemi, ale i nejrychlejší přístup do Vašeho domova pro případ poplachu. Dále seznam osob, které si budete přát kontaktovat.  

Otázka: Přispívají pojišťovny na službu MEDICAL ALARM?

Odpověď: Měsíční poplatek lze hradit z příspěvku na péči. Dávku poskytují od 1.ledna 2007, Obecní úřady s rozšířenou působností, které jsou příslušné k rozhodnutí o příspěvku.  

Otázka: Budu muset podepsat dlouhodobou smlouvu?

 Odpověď: Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s výpověďní lhůtou dvou měsíců nebo po dohodě. 

 Otázka: Jak probíhá pořízení MEDICAL ALARMU?

Odpověď: Po tel. domluvě k Vám přijede naše pracovnice, která od Vás zjistí všechny potřebné informace pro registraci. Po registraci náš technik ohledá Váš domov a nainstaluje zařízení. Samotná instalace trvá jen několik hodin .

Otázka: Funguje MEDICAL ALARM zařízení i pokud budu mimo domov?

Odpověď: Ano. Vaše nouzové tlačítko má dosah až 100 metrů od ústředny. To znamená,že můžete jít vybrat poštovní schránku nebo pracovat na zahradě a stále budete zajištěni. (*dosah se může lišit)

Otázka: Co dělat pokud během roku pobývám i mimo svůj domov?

Odpověď: Pokud Vám to tak bude vyhovovat, můžete si nechat MEDICAL ALARM nainstalovat v obou místech, za zvláštní cenu.

Otázka: Co se stane pokud zmáčknu nouzové tlačítko omylem?  

Odpověď: Pokud zmáčknete nouzové tlačítko omylem a tím se spojíte s dispečinkem není se čeho obávat. Pouze vysvětlíte operátorům,co se stalo. Kvůli nechtěnému spojení s centrálou pro Vás nevyplývají žádné další následky či platby.                         

Otázka: Mohu si zařízení v létě přestěhovat k sobě na chalupu?                        

Odpověď: Pokud máte na chatě nebo chalupě pevnou telefonní linku není to problém,   v případě      že ji nemáte musite použít mobilní spojení pomocí GPS telefonu GDP 04 a oznámit dispečinku, že  máte  zařízení přestěhováno na jiné adrese aby případná pomoc dorazila na správné místo určení                        

Otázka: Co se stane když budu potřebovat pomoc a nemohu otevřít dveře?

Odpověď: za malý jednorázový poplatek si necháte u svých venkovních dveří nainstalovat Tresor Master o velikosti 8 x 12 x 3 cm ve kterém jsou umístněny Vaše náhradní klíče . Tresor je opatřený 4 místným kódem, který je zapečetěn v obálce na dispečinku a zná jej pouze majitel. V případě vyslání pomoci na dotyčnou adresu rozpečetí operátor obálku a kód sdělí osádce konající pomoc ( RZP, policie, hasiči ), po ukončení zásahu si majitel zadá nový kód vloží do obálky , zapečetí a odevzdá na dispečinku, kde bude uložen do dalšího zásahu